Gent de Compromís enceta el procés per a la tria de negociadors

A partir de demà 18 de gener, qualsevol militant de Gent de Compromís podrà presentar-se candidat per a ser el representant a les futures negociacions sobre l’encaix dins de Compromís.

Segons va acordar l’Assemblea de País celebrada dissabte passat, els candidats i candidates seran triats de manera telemàtica per tots els afiliats directament a Compromís i la seua tasca serà convocar a Compromís i als partits que ho integren a una Mesa de Negociacions i participar en ella com a legítims representants de Gent de Compromís.

Aquests negociadors estaran sotmesos a l’Assemblea de País de Gent de Compromís i als criteris que varen aprovar-se també a la dita Assemblea.

Qualsevol acord que es puga prendre al si d’eixa futura Mesa de Negociacions, haurà de comptar amb la validació per mitjà de referèndum de tota la militància de Gent de Compromís.

Esperem que aquesta nova via de diàleg que hem encetat tinga una resposta favorable i responsable per part de tots els partits que integren Compromís.