Gent de Compromís mou fitxa i promou una Mesa de negociació per a fer progressar la coalició

L’Assemblea de Gent de Compromís es va reunir ahir dissabte 15 de gener a la Seu de la Societat Coral El Micalet de València, després que s’anul·lara l’anterior convocatòria per les fortes pluges del mes de desembre.

L’encontre, que va ser convocat de manera extraordinària, va abordar a resposta donada pel Manifest 12D a les pretensions de crear un nou full ruta al sí de la coalició Compromís, plantejat entre els mesos novembre i desembre. Aquest Manifest, que fins ara no comptava amb el suport explícit de Gent de Compromís, va ser referendat per l’ampla majoria de l’assemblea. Des d’ara, GdC fa seu aquest manifest que busca una millora de l’encaix de Gent de Compromís dins de la coalició, mitjançant el reconeixement del seus drets i deures.

Per fer factible este Manifest, l’assemblea va aprovar també per majoria la realització d’una tria telemàtica de dos membres, una dona i un home, que participarien en una futura Mesa de negociacions per avançar l’encaix de tota la militància al sí de Compromís. La setmana del 16 al 20 de gener s’informarà a la militància del procés, a continuació es presentaran candidatures fins al 25 i finalment es produirà la votació fins el dimarts 31 de gener. A més, aquests dos membres impulsaran la negociació, demanant a la coalició que encete aquest procés, sent així agent actiu, com van reclamar diverses veus a l’Assemblea extraordinària.

A banda, es va aprovar fer una comissió de treball per a estudiar avanços en l’estructura de Gent de Compromís, com una carta financera i unes futures primàries per a la contesa electoral de 2019.

Arxivat en: Assemblees