Gent de Compromís tria representants del seu Consell de País i de l’Executiva Nacional

Gent de Compromís (GdC) ha triat cinc representants del seu Consell de País, així com ha renovat els càrrecs per a l’Executiva nacional de Compromís en la passada assemblea de dissabte 28.
Els cinc càrrecs que completen la primera fase d’eleccions del Consell de País que es triaven han estat el de coordinador-a, secretari-a i tres vocals. Després d’escoltar els candidats, els militants que acudiren en bon nombre a l’assemblea de dissabte 28, atorgaren la confiança a Marian Campello com a Coordinadora General i a Cristian Ballesteros com a Secretari d’organització.
Marian Campello és militant en Elx, pertany a Joves-PV i actualment és diputada en les Corts Valencianes. Cristian Ballesteros ha fet les funcions de responsable d’organització des dels inicis de GdC abans que s’aprovara el seu nou organigrama de funcionament.
Els vocals triats van ser Pedro Sánchez, del col.lectiu d’Alacant, Ayo Peiró del col.lectiu de Castelló, Lluís M. Segrelles del col.lectiu d’Aldaia (València).

Amorós, Esteve( per Peiró). Ballesteros, Campello, García i Vila

Per una altra banda, Délia Amorós i Francesc Vila passaran a formar part de l’Executiva Nacional de Compromís en rebre la confiança majoritària de l’assemblea. Ambdós són docents i membres de de GdC per Alacant i València respectivament. Amorós és subdirectora general del Gabinet tècnic  del conseller Marzà en comissió de serveis  i Vila és a professor de secundària en actiu i realitza les funcions de comunicació dels independents de Compromís. Els nous consellers de l’Executiva Nacional substituiran Ester Tarín i Joan Ribó que des de 2011 fins l’actualitat ocupaven eixes funcions. Tant Délia com Francesc han manifestat que s’hi volen dedicar a aconseguir un acord per a un Congrés que establisca la transició definitiva de totes les part de Compromís en una formació única i transversal.

El nou nucli del Consell de País haurà de promoure la tria de la segona fase de l’òrgan, amb quatre nous membres d’entre els militants que treballen en les àrees tècniques de treball aprovades en el seu organigrama nou: Les de suport institucional de càrrecs electes, la de suport orgànic en les sectorials i territorials, la de gestió interna econòmica i administrativa i per últim la de comunicació-formació. Es preveu que cada àrea tinga un titular i suplent que s’encarreguen de la dualitat inherent a cadascuna de les àrees.

Desenvolupament de la sessió de votacions.

Es completarà així un model de gestió caracteritzat per la inclusivitat, la diversitat i la representativitat que pretén ser referència en Compromís i té l’objectiu de treballar per una formació comuna per a tots-es els-les militants ; així, entre els nous membres del Consell es troben tres dones (una de joves-PV) i quatre homes; pel que fa a la distrubució geogràfica hi ha tres representants de les comarques d’Alacant, tres de les de València i una de les de Castelló.  GdC considera que la seua organització és transitòria i provisional i que caducarà immediatament després de la unió de totes les branques de Compromís en un sola formació. Mentrestant exerciran les funcions que els correspon i que els han confiat des de la militància.

militants i nous càrrecs a la fi de l'assemblea

militants i nous càrrecs a la fi de l’assemblea

Arxivat en: Assemblees