Gent de Compromís vol iniciar els contactes amb els partits de la coalició de cara a les pròximes eleccions

El Consell de País manifesta la seua voluntat de començar a parlar amb el Bloc, Iniciativa i Els Verds per a preparar les primàries dels pròxims comicis electorals.

El Consell de País de Gent de Compromís, reunit el passat de 2 d’octubre a la seu nacional de Compromís a València, va anunciar la seua voluntat d’iniciar els contactes amb els partits que conformen la coalició amb la mirada posada en les primàries per a les eleccions municipals i autonòmiques del 2019.

L’objectiu és abordar la participació dels membres de Gent de Compromís de cara a les pròximes eleccions, atés que consideren que la seua aportació ha de seguir sent de vital importància en la labor política de la coalició com ho ha sigut fins ara.

Igualment, els membres del Consell de País de Gent van voler agrair i posar en valor el treball dut a terme per tots els seus militants amb responsabilitats de govern o de gestió en les diferents administracions públiques, tant municipal com autonòmica.

Arxivat en: Consell de País, General, Primàries