Gran participació al primer sopar a la fresca de Gent de Compromís

Al voltant de 80 persones, vingudes de tots els indrets del País Valencià, van assistir a la crida de Gent de Compromís el dissabte 16 de juliol per gaudir d’un sopar de pa i porta, celebrat a la Plaça del Pilar de València, davant de la seu de Compromís. La Coordinadora General, Marian Campello, va destacar la gran acollida d’aquesta iniciativa que volia reflectir la diversitat de la coalició alhora que també va insistir en la crides a la unitat de totes les potes de Compromís.

Entrepans, coques, panades i d’altres àpats portats per militants i simpatitzants de diferents integrants de Compromís, van mesclar-se amb els barrejats, olives, cacaus, papes i beguda de tot tipus, subministrat per l’organització de Gent de Compromís van ser els ingredients del primer sopar a la fresca de GdC. La diversitat no es trobava únicament en la varietat d’aliments, sinó que també es contemplava en la configuració de les taules, on els membres del Consell de País de Gent de Compromís es mesclaven amb càrrecs electes, adherits i simpatitzants vinguts de tot arreu, no únicament de la pota de la coalició que representaven els organitzadors, sinó també d’altres partits, com el BLOC.

Mentre sonava la música que amenitzava la vetlada, el bon ambient es feia palés tal i com es reflectia a les cares dels participants. D’una forma distesa, s’hi parlava, s’hi debatia i s’hi reflexionava al voltant d’un sopar agradable.

A la fi, torn dels parlaments. En primer lloc van agafar el micròfon els regidors de la ciutat que acollia l’acte, és a dir, Isa Lozano, regidora d’Igualtat i Polítiques Inclusives i Inserció sociolaboral, i Pere Fuset, edil de Cultura Festiva i Administració Electrònica. Ambdós van ser els encarregats de donar la benvinguda. A continuació, el síndic de Compromís a les Corts, Fran Ferri, va destacar la vitalitat del projecte de Compromís. Tot seguit, li tocava a les parlamentàries de Gent de Compromís, Graciela Ferrer i Marian Campello. La primera va agrair la participació de tots i totes les assistents i la coordinadora general, després de donar les gràcies a l’organització de l’esdeveniment, va recalcar que “qui més creu en el projecte de Compromís és justament la Gent de Compromís i que cal seguir endavant perquè a la fi siguem un partit sense distincions de cap tipus”.

Tot seguit, després dels aplaudiments, a poc a poc es van anar retirant els i les assistents. Però al regust de tothom estava que havia sigut una bona nit… i que caldrà repetir-la.