Gent de Compromís, representat en els òrgans de decisió de JovesPV-Compromís

El 1r Congrés de JovesPV – Compromís es va celebrar dissabte 9 d’abril a Carlet. En aquest congrés s’aprovaven els Estatuts de l’organització i la ponència política i es triaven els membres de diferents òrgans de decisió de l’organització jove, així com del Bloc i de la coalició Compromís. Concretament, la coordinadora triada compta amb 3 membres de Gent de Compromís: Alba Encinas com a Secretària d’Organització, David Ortí com a Secretari de Dinamització i Roser Vinyoles com a Cosecretària de Finances. A més, dins de la Comissió de Garanties s’inclou Cristina Biosca i com a membres del Consell General de Compromís han eixit triats Toni Mayor i Pepet Pérez Soriano, entre d’altres, també de Gent de Compromís.

En aquest Congrés, la Portaveu de Gent de Compromís, Marian Campello, va realitzar un discurs contundent en reclamar els mateixos drets per a tots els militants de Compromís. A més, va denunciar la doble moral o doble discurs que s’estava gestant dins de Compromís i va demanar que la nostra organització fóra més honesta tant dins com fora de la coalició. Per finalitzar la seua intervenció va reivindicar un Congrés constituent de Compromís.

En este 1r Congrés de JovesPV-Compromís, organització juvenil de referència per a GdC, es van presentar dues candidatures a la seua coordinardora. Comptant totes dues amb presència de militants de Gent de Compromís, va ser la d'”Avancem”, encapçalada per Quique Castelló, la que va guanyar amb 116 vots davant de la candidatura de “Som País”, encapçalada per Marta Miguel, amb 70 vots.