Mónica Oltra: “Ningú ens farà baixar la cara. Reivindicarem allò que és nostre. El poble que somriu no està vençut.”

PROCLAMACIÓ DELS CANDIDATS DE COMPROMÍS A LES ELECCIONS AUTONÒMIQUES I LOCALS – MAIG 2015

Discurs íntegre de Mónica Oltra

http://
Proclamació de Mònica Oltra com a candidata de… per vilawebtv

Crònica de la Veu del País Valencià

Al saló d’actes del complex esportiu de La Petxina, s’ha desenvolupat l’acte de proclamació dels diferents candidats de la coalició Compromís. L’esdeveniment ha començat amb una projecció del diputat Joan Baldoví, que no ha pogut estar present a causa del desmai que va patir al Congrés dels diputats durant el debat de l’estat de la nació. Posteriorment s’han presentat els alcaldables de les poblacions de menys de 20.000 habitants, que han donat pas a les exposicions dels candidats de les alcaldies de les principals ciutats de les demarcacions. Ha començat Enric Nomdedeu, candidat a l’alcaldia de Castelló de la Plana, que ha remarcat que “Castelló forma part d’un país humiliat, saquejat i estafat per dirigents innobles” i que “hui comença el camí del canvi amable”.

(continua llegint ací la crònica sencera)