Gent de Compromís completa l’organigrama del seu Consell de País: coneix tot@s els seus membres i funcions.

Gent de Compromís ha completat el seu Consell de País (l’equivalent a una òrgan executiu però amb representació d’àrees de treball o sectorials). En una intensa jornada de treball amb quatre reunions matinals dissabte 16 i una assemblea de País vespertina per ratificar els treballs, els militants de Compromís disposaran a partir d’ara de la totalitat de membres del seu màxim òrgan polític.

Els responsables d’àrees de treball que van ser triats en cada cas són: Ma Josep Mañez (organització interna), Pepet Pérez (comunicació i formació), Merche Garcia (suport institucional) i Víctor Arroyo (suport orgànic). Amb els 5 representants triats en la primera fase       (coordinadora Marian Campello, secretari, Cristian Ballesteros i 3 vocals, Lluís Segrelles, Ayo Peiró i Pedro Sánchez),  els quatre nous integrants s’encarregaran de dur avant l’acció política emanada de l’Assemblea de País dels militants de Compromís sense filiació en Bloc, IdPV i Verds. Per altra banda els suplents i ensems auxiliars dels responsables de les àrees seran Salvador Dolz en comunicació, Daniela Picazo en suport institucional , Josep Francesc Blanco en organització interna i Miquel Juan en suport orgànic. Els suplents de les vocalies per ordre de vots van resultar en la primera fase de la següent manera:  suplent primer Vicent García, suplent segon Raül Mora i suplent tercer Manuel Esteve.

Les àrees que s’han posat en marxa tenen com a objectiu coordinar equips de treball en:

1-Comunicació i formació política. Es vincularà a la Secretaria d’organització

2-el suport a l’organització interna per als temes de finances, logística administració i mediació de conflictes. Es vincularà a la Coordinació general.

3- el suport institucional per a càrrecs (regidors, diputats etc) i suport a les sectorials. Es vincularà a la coordinació general

4-el suport d’orgànic té com a objectiu una coordinació i suport a les tasques generals d’administració i gestió. Es vincularà a la Secretaria d’organització

Arxivat en: Assemblees, Consell de País, General